Skoldag

gammal bild som inte fått synas på bloggen förut ...
 
Är alltid lika jobbigt att komma upp ur sängen på måndagar, speciellt om man hade svårt att somna kvällen innan och somnade lite väl sent hehe... Aja. ;) Idag väntar skola, och efter skolan en massa plugg. Är inte helt hundra på vad jag måste göra men ska kolla upp vad vi har för läxor och inlämningar så jag kan få gjort det idag. Sedan ska skolan iväg på någon friluftsgrej torsdag till fredag så det borde ju vara lite mindre grejer att göra denna veckan också tycker jag, eftersom den ändå är två dagar mindre! Förutom plugg händer inte så mycket idag, ska försöka ta mig iväg till gymmet ikväll eftersom det var ett tag sedan nu. Jaja, hörs sen. Kisses

Kommentarer
Elvira säger:

Finiiis! :) Du, efter praoen (jag har det just nu) och sista skolgrejerna så tycker jag att vi får ta o ses snart! ;)

Svar: Det håller jag verkligen med om! :)
idaalvas.blogg.se

2013-05-22 | 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback