Slutar blogga om ni ej märkt det hehe

Åh herregud vad mycket som har hänt ändå sedan jag slutade blogga här! Finns mycket som jag gärna skulle dela med mig av till er på bloggen men har helt enkelt inte suget längre, och mycket som jag inte skulle vilja skriva ut här heller för den delen. Jaja, life goes on. Känner att jag lägger mer betydligt mer på bloggen än vad jag senare får ut på det, någon kommentar som bekräftelse då och då och goa minnen när man kollar igenom bloggen själv i efterhand, men finns helt enkelt ingen blogglust kvar. Tror de flesta förstått det, men bloggen kommer aldrig mer användas, tänkte bara skriva rakt ut att nu slutar vi detta kapitlet, kommer leva mitt riktiga liv istället. Pusshej goingar!!
 

Kommentarer
Anonym säger:

Neeeeeeej

2013-07-19 | 16:07:10
Anonym säger:

Synd, så fin blogg :(

2013-07-25 | 09:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback