Q/A

Tänkte ta tre snabba frågor jag fått här på bloggen. :)

1. Vad har du för kamera?
En Nikon D3000. En såkallad nybörjarkamera, alltså den är väldigt enkel att förstå sig på och har speciella guider för nybörjare. Kamerahuset är dock inte det viktigaste (såklart det är viktigt för kvalitén och upplösningen), utan du kan ju alltid köpa till andra objektiv till kameran som har olika användningsområden. Jag har tre stycken! Men allra mest är det den som står bakom kameran. (Visste ni btw att jag haft en fotoblogg för länge sedan?) 
 
2. Så fin! Vad kostade den? 
Jackan kostade ca 1300kr inne på Raglady.
 
 
3. Visste du att du är jättelik Emily Thorne?!
Haha! Åh vad glad jag blir. Har faktiskt hört fler som säger det. Hm, vet inte om jag håller med? Ibland kanske! Men är gärna lik henne. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback