Ny blogg

Har alltså bestämt mig för att flytta från min hästblogg och starta om helt här, känner att jag kört fast och bloggar bara för att blogga, men vill samtidigt inte sluta, krångligt hehe, men tänkte att en nystart kanske hjälper. ;) Denna bloggen kommer inte handla om hästar till skillnad från den gamla, utan mer om min vardag, sedan eftersom min häst Yackie är en stor del av min vardag kommer hon säkert att dyka upp här på bloggen då och då, men vill komma ifrån hela hästblogg-grejen. Har bloggat under titeln "hästbloggare" i ett år på den gamla bloggen, och man blir ju såklart tvungen att blogga om just hästar och när jag inte har något att skriva om det så sjunker statistiken och jag blir mer opeppad. Så, denna bloggen kommer att vara öppen för all uppdatering. Ska göra den så rolig som möjligt med bilder, outfits, wanties, Yackie, det mesta som mitt liv kretsar kring alltså. Hoppas ni är här för att stanna! :)

Ps. Bloggen är fortfarande under uppbyggnad, headern är tillfällig och menyn ska fyllas ut, ds. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback