lol smileyface

 
Tjaaao, har haft en dag som verkligen gått upp och ner. Började med en bra skoldag, mådde mycket bättre än igår, fick sluta tidigare och så hittade vi en massa kakor utanför min kompis skåp haha, destinyyyy! Så åkte jag till stallet, lalala, fick ont i halsen igen, inget funkade, lyckades spilla en massa vatten över mig själv hehe och så vidareeee. Sedan hände en massa roliga grejer i stallet och woppa, så var jag på bättre humör än jag varit på länge, bl.a. red jag min pålle som nu är F-R-I-S-K! Nu tänkte jag avsluta dagen med Oth och te, yum. Hugs and kisses

Kommentarer
LinnJ säger:

härligt att pollen är frisk, ska du vara med i omg. två i bohuscupen? :)

2013-04-10 | 10:02:10
Bloggadress: http://jonssonl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback